کد خبر: ۶۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰

بایک X7 دیار خودرو رونمایی شد 

شرکت دیار خودرو از تازه ترین محصول خود با نام تجاری بیجینگ یا به عباری بایک X7 رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار  خودروکار -    این خودرو که پیش از این با نام کرگدن ار آن یاد می شد شب گذشته با نام استعاری جان سخت رونمایی شد.

بایک X7 دیار خودرو رونمایی شد 
بایک X7 تا چند وقت پیش با نام تیارا پرایم توسط مکث به تولید می رسید اما قرار است به زودی بر روی خط تولید دیار خودرو قرار گیرد چرا که ماموت پیش از این نسبت به خرید بخشی از سهام دیار خودرو اقدام کرده بود و حال با برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد این خودرو به جای مکث موتور برروی خط تولید دیار قرار گیرد. 

بایک X7 دیار خودرو رونمایی شد 
این خودرو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو GDI بهره می برد که توان تولید ۱۸۵ اسب بخار و ۳۰۵ نیوتن متر گشتاور را داشته و این توان را با یک گیربکس ۷ سرعته دولاچه تر به چرخ ها منتقل می کند.
رادار و دوربین ۵۴۰ درجه اتوپارک، گرمکن و سردکن صندلی و ماساژور صندلی و رانندگی خودران در سطح ۲.۵ پلاس از مشخصات این خودرو است.

بایک X7 دیار خودرو رونمایی شد 
این خودرو قرار است با قیمت حدودی دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان وارد بازار شود. ۷۷ ماه یا ۱۷۷ هزار کیلومتر گارانتی نیز برای این خودرو پیش بینی شده است.

 

 

بایک X7 دیار خودرو رونمایی شد بایک X7 دیار خودرو رونمایی شد بایک X7 دیار خودرو رونمایی شد بایک X7 دیار خودرو رونمایی شد بایک X7 دیار خودرو رونمایی شد 

روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار